• Casualplay LOOPi Running

    Casualplay LOOPi Running

  • Kočík Optim, Verai 0+ a vanička

    Kočík Optim, Verai 0+ a vanička

  • Športový kočík LOOP

    Športový kočík LOOP

    Športový kočík LOOP v 9 moderných farbách
  • Kočík Space, Verai 0+ a vanička

    Kočík Space, Verai 0+ a vanička

  • Akcia Casualplay

    Akcia Casualplay

    K autosedačkám Casualplay ZDARMA podsedák Play
  • Autosedačka BackFix iSize 100-150cm

    Autosedačka BackFix iSize 100-150cm

  • Športový kočík Tour Chair

    Športový kočík Tour Chair

Ako nakupovať - info pre zákazníkov

Ako nakupovať - info pre zákazníkov

Vaša objednávka krok po kroku...

V snahe zjednodušiť a zautomatizovať proces objednávky používame ako hlavný kontaktný údaj e-mailovú adresu. E-mail si prečítate v čase, ktorý vyhovuje Vám a teda sa nemusíte obávať, že Vám telefón zazvoní v čase, ktorý pre Vás nie je vhodný.
Objednanie tovaru môžete zrealizovať jednoducho a pohodlne, nonstop 24 hodín, 7 dní v týždni – prostredníctvom nákupného košíka.

Predtým, ako si u nás objednáte tovar, prosím, prečítajte si nasledovné informácie, aby ste vedeli, ako celý proces prebieha. Je to veľmi jednoduché.
Prvým krokom je vybrať si a vložiť požadovaný tovar do nákupného košíka.

Nákupný košík

Celý obsah košíka uvidíte vždy, keď do neho vložíte tovaru alebo ak kliknete na symbol košíka v pravej hornej časti stránky.
V nákupnom košíku, prehľadne a na jednom mieste uvidíte všetko, čo ste do neho vložili – názov produktu, kód tovaru, cena, množstvo, úpravy, medzisúčet, DPH, celková suma. V časti úpravy je možné upraviť počet produktov (odobrať i pridať).

Následne máte tri možnosti:
1. Pokračovať v nákupe a Váš košík bude naďalej aktívny.
2. Vložiť kód darčekovej poukážky (ak máte k dispozícii) a následne pokračovať buď v nákupe alebo prejsť do časti Pokladňa.
3. Kliknutím na Pokladňa za Váš tovar zaplatiť.

Produkty pridávané do košíka sa píšu pod seba v poradí, v akom sú kupované.
Cena tovaru je konečná, vrátane všetkých poplatkov, je platná v momente objednávky a nemožno ju meniť.

Minimálna hodnota objednávaného tovaru je 5,-EUR vrátane DPH.

Tovar skladom

V prípade, že je tovar skladom, je to uvedené červenou farbou a textom Na sklade. Ak je pri produkte viac možností na výber (farba, veľkosť a pod), je dôležité, či sa údaj Na sklade zobrazí po výbere konkrétneho variantu.

Údaj Dodacia lehota: Skladom sa týka produktu a znamená, že niektorá z alternatív (nemusia byť teda všetky zvolené alternatívy) je skladom. Rozhodujúci údaj, či je tovar skladom, je údaj Na sklade.

Ak si zvolíte viac ako 1 kus z tovaru, ktorý je skladom, nemusí byť požadované množstvo ako celok skladom, preto je potrebné počkať na potvrdenie vašej objednávky.

Prihlásenie

V prípade, že budete chcieť objednávku uzavrieť a Vami vybraný tovar si objednať, je nutné, aby ste boli prihlásený pod svojim kontom na www.market24.sk.

Prihlásiť sa môžete ako:
1. Registrovaný zákazník. Ak ste už na Market24.sk nakupovali a zaregistrovali ste sa pod svojím heslom. Vyplňte v príslušnom políčku (vpravo hore) užívateľské meno a heslo a pokračujte v objednávke. V prípade, že ste heslo zabudli, pošleme vám ho na e-mail, pod ktorým ste sa zaregistrovali.
2. Nový zákazník. Ak nakupujete na Market24.sk prvýkrát, je potrebné, aby ste sa registrovali a následne pokračovali vo Vašej objednávke.

E-mail, bude slúžiť pre všetku komunikáciu ohľadom vašej objednávky, preto je povinnou položkou.

Registrácia

Ak si zvolíte možnosť Pokladňa, je nutné, aby ste boli zaregistrovaný. V prípade, že ste už v našom obchode registrovaný, stačí vyplniť užívateľské meno a heslo. Ak nakupujete na www.market24.sk prvý krát, je nutné sa zaregistrovať.

Na zaslanie registrácie do systému, je potrebné vyplniť nasledovné údaje:

Informácie o zákazníkovi a potrebné registračné údaje:
1. Uživateľské meno: *
2. E-mail: *
3. Heslo:*
4. Potvrdiť heslo: *

Účtovné údaje:
5. Názov spoločnosti
6. Titul
7. Meno: *
8. Priezvisko: *
9. Stredné meno:
10. Adresa 1: *
11. Adresa 2:
12. Mesto:*
13. PSČ: **
14. Štát:
15. Telefón: *
16. Mobilný telefón:
17. Fax:
18. IČO:
19. DIČ:

Údaje označené * sú povinné a bez ich vyplnenia nie je možné formulár odoslať.


Možnosti úhrady za tovar na www.market24.sk

Tovar v našom internetovom obchode môžete zaplatiť viacerými spôsobmi:
1. Bankový prevod alebo vklad na účet, vedený v Tatrabanke

2. Dobierka (objednávky do 250 EUR - pre Slovensko a do 199 EUR pre Českú republiku)

3. Darčeková poukážka

4. V hotovosti (osobný odber Stará Vajnorská 37, 831 04 Bratislava)

5. Platba platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány GP Webpay

6. Nákup na splátky Quatro

Na predajnom mieste pri osobnom odbere nie je možné platiť platobnou či kreditnou kartou (len cez internet).

Prevodom vopred (bankový prevod alebo vklad na účet) - úhrada faktúry

Ak si zvolíte platbu na faktúru, automaticky Vám na e-mail pošleme faktúru.
Pri platbe prevodom vopred:
• môže byť termín dodania ovplyvnený termínom uhradenia platby,
• je nutné, aby bola čiastka pripísaná na náš účet najneskôr do piatich pracovných dní po potvrdení objednávky
– v opačnom prípade je možné považovať objednávku za zrušenú,
• je možné uhradiť bankovým prevodom alebo vkladom na účet,
• ako variabilný symbol uvádzajte číslo faktúry,
• po úhrade faktúry budete oboznámený e-mailom o pripísaní čiastky na náš účet a o ďalšom spracovávaní Vašej objednávky

Platobné údaje:

Bankové spojenie: Tatrabanka

IBAN: SK25 1100 0000 0029 2570 9010

Číslo účtu: 2925709010/1100

 

Platba pri prevzatí tovaru (dobierka)

Tovar hradíte v hotovosti kuriérovi pri jeho dodaní. Vždy si prosím pripravte potrebnú hotovosť, urýchlite tým odovzdanie zásielky. Na dobierku je možné zakúpiť tovar v celkovej hodnote od 5 EUR do 250 EUR (platí pre doručenie na Slovensko), v prípade zaslania tovaru na dobierku do Českej republiky, max. hodnota dobierky je 199 EUR.
Pri dobierke neplatí doprava zdarma, vždy sa platí plná hodnota prepravného.

Faktúru – daňový doklad, zasielame elektronicky, na e-mail uvedený v objednávke, najneskôr jeden pracovný deň po zaslaní tovaru na Vami určenú adresu.

Platba v hotovosti (pri osobnom odbere)

Ak ste si zvolili osobný odber (miesto Stará Vajnorská 37, blok H, 831 04 Bratislava), je možné platiť pri prevzatí tovaru v hotovosti. Daňovým dokladom je potvrdenka o platbe z registračnej pokladnice.
Nejprijímame platobné karty, pri osobnom odbere je možná platba len v hotovosti.

Pre osobný odber pri platbe v hotovosti platí rovnaký limit ako pri dobierke - možnosť pre objednávky do 250 EUR. Objednávky s vyššou hodnotou - úhrada vopred.

Platba vopred platobnou kartou prostredníctvom služby GP webpay.

Ak ste si zvolili platbu platobnou kartou prostredníctvom služby GP webpay, prečitajte si prosím podrobý postup pre túto formu platby.

Nákup na splátky Quatro.

Ak ste si zvolili nákup na splátky Quatro (zabezpečuje Consumer Finance Holding, a.s.) prečítajte si podrobný postup pre túto formu platby. 

 

Darčekové poukážky

Darčekové poukážky je možné použiť na úhradu ľubovoľného tovaru z obchodu Market 24. Hodnota nákupu musí byť vyššia alebo zhodná s hodnotou poukážky. Z darčekových poukážok nie je možné vrátenie peňazí, ani nie je možné ich vymeniť za hotovosť.
Darčekové poukážky je možné získať v rámci marketingových akcií, alebo zakúpiť v našom internetovom obchode.

Ak ste sa rozhodli zakúpiť darčekovú poukážku - zaplatiť ju môžete bankovým prevodom. Je na nich uvedené logo nášho obchodu Market24.sk, čiastka, časová platnosť do kedy je možné certifikát použiť a unikátny kód.
K dispozícii sú v nominálnej hodnote 10 EUR, 20 EUR, 30 EUR, 50 EUR a 100 EUR.

Darčeková poukážka má unikátny kód, štandardne je doručená prostredníctvom e-mailu, alebo za príplatok v tlačenej forme pošte.
Postup uplatnenia darčekovej poukážky

Každá poukážka ma unikátny kód a je možné uplatniť ho iba raz. Vložte do košíka všetok tovar, ktorý ste si vybrali a pokračujte v dokončení objednávky. V košíku uveďte kód z darčekovej poukážky. Na úhradu jednej objednávky je možné použiť len jednu darčekovú poukážku.

Po zadaní kódu bude celková hodnota darčekovej poukážky ihneď odčítaná z celkovej čiastky vašej objednávky, okamžite teda uvidíte, koľko Vám zostáva ešte doplatiť. Potom stačí objednávku iba dokončiť.

Odpovede na najčastejšie otázky

1. kódy darčekových poukážok sú unikátne a jednorazové,
2. hodnota poukážky nesmie presiahnuť výšku objednávky,
3. poukážku je možné použiť na platbu všetkých tovarov v našom internetovom obchode.

Faktúru – daňový doklad, zasielame elektronicky, na e-mail uvedený v objednávke, najneskôr jeden pracovný deň po zaslaní tovaru na Vami určenú adresu.

Doprava a doručenie tovaru

Tovar je doručovaný prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service (UPS) - In Time. Pobrobné informácie o spôsoboch doručenia i cenách nájdete tu.

Zmeny v objednávke

Zmena objednaného modelu na iný

Ak sa rozhodnete po potvrdení objednávky zmeniť model, farbu, veľkosť objednávaného tovaru, je potrebné nás o tom informovať a to najneskôr do 12tich hodín. Vašu objednávku upravíme, nie je teda potrebné objednávku stornovať.

Zmena platby

Je možné zmeniť formu úhrady a to nasledovne:
- Pôvodne zadaná platba na dobierku – zmeniť na platbu vopred (bankový prevod, vklad na účet) alebo platbu kreditnou/debetnou kartou
- Pôvodne zadaná platba vopred – zmeniť na platbu na dobierku alebo platbu kreditnou/debetnou kartou
- Pôvodne zadaná platba kreditnou/debetnou kartou – nie je možná zmena, nakoľko úhrada prebieha on-line.

Kontaktujte nás

Nech potrebujete čokoľvek vo vašej objednávke zmeniť či zrušiť, získať odpoveď na dotazy alebo objasniť nejasné, neváhajte nás kontaktovať – info@market24.sk.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
Komplexné informácie o spôsobe odstúpenia od kúpnej zmluvy nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach internetového obchodu market24.sk bod 10. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Formulár na odstúpenie od zmluvy 

Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)

Ak tovar vykazuje vady, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prevádzkarni predávajúceho v súlade s ust. § 18 ods. 2 Zákona tak, že doručí tovar do prevádzkarne predávajúceho a doručí predávajúcemu prejav vôle kupujúceho uplatniť si svoje právo podľa bodov 8.1. až 8.5. týchto obchodných a reklamačných podmienok (ďalej len „Oznámenie o uplatnení reklamácie“) napr. vo forme vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie, ktorý je umiestnený na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho. Predávajúci odporúča tovar pri jeho zasielaní na reklamáciu poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Kupujúci je povinný v Oznámení o uplatnení reklamácie pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru; kupujúci zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv vyplývajúcich z ust. § 622 a 633 Občianskeho zákonníka uplatňuje. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu aj u osoby oprávnenej výrobcom tovaru na vykonávanie záručných opráv (ďalej len „určená osoba“). Zoznam určených osôb je uvedený v záručnom liste alebo ho kupujúcemu zašle na jeho žiadosť predávajúci.

Komplexné informácie o zodpovednosti za vady, záruke, reklamáciách nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach internetového obchodu market24.sk bod 8. Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)

Postup pri reklamácii:

Ak máte tovar, ktorý chcete reklamovať, je potrebné nás o tom písomne oboznámiť na vyplnenom reklamačnom liste (e-mailom alebo doporučeným listom)
Reklamovaný tovar zašlete na našu adresu (Market 24, Stará Vajnorská 37, blok H, 831 04 Bratislava) ako doporučený list alebo balík, prípadne kuriérskou službou (nie na dobierku).
Do zásielky je nutné vždy uviesť dôvod reklamácie a priložiť záručný list  (doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru) ako i Vašu poštovú adresu.
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30tich dní od jej vzniku, teda prevzatia reklamovaného tovaru.

 

Prečítajte si